onsdag 8 april 2015

pärlaplutt

idag så sjönk mitt hopp om pärla till noll.
hon fick nämligen premiärpromenixa från sin box till vattenspiltan efter nästan 2 v boxvila.
ponnyplutt gick mkt orent......
öken.......

jag borstade å pysslade med henne å myste så där som man bara kan med pärla. ett pärligt mys;)

 sen mockade jag lite åt henne. mor hade mockat nästan mockat klart men pärla har rätt mkt spån å trots att hon e en liten prinsessa så skiter hon som en flodhäst...

sen filmade jag pärla när mor gick med henne i stallgången. å när hon gick från vattenspiltan till boxen såg hon riktigt bra ut i sitt onda ben.
en lättnandes suck min älskade ponnyprinsessa.

dagen till ära fick hon ha sina orange mia lindor.
kan man inte springa fint å vara ute så får man mannekänga i boxen.
älskade  älskade ponnyskrutt.

mitt hjärta 
mitt allt
min kärlek
min glädje
min älskade ponnyskrutt som stal mitt hjärta redan när jag såg en bild på annonsens hennes på en tredjedel av pärla fotat i en knepig vinkel.
ponnyn som inte vill ha med barn å göra.
ponnyn som jag föll för i det första ögonkastet.
å nu är jag lixom....hon har stulit mitt hjärta.
💜💜
tilsammans är vi oövervinnerliga.
vi är ett team 
hon å jag mot världen
💜💜💜💜





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar